Ena izmed najbolj produktivnih slovenskih glasbenih skupin zadnjega časa tudi poleti ne počiva. Po odmevnem nastopu na finalu Eme2017 so glasbenim sladokuscem postregli z novim singlom in videospotom za pesem 1000 besed. Tokrat so se odločili za odrsko vizualno upodobitev skladbe. Spot so namreč posneli na velikem odru festivala Lentv Mariboru.»Do zdaj smo imeli vse spote igrane in zrežirane, tokrat pa smo v videu predstavili predvsem našo odrsko prezenco, ki je nedvomno eden naših največjih adutov,« nam je zaupal član skupine Matej Sušnik, ki je z ekipo Max Visuals tudi tokrat poskrbel za režijo in montažo videoizdelka.
1000 besed, zvočno intrigantna funkoidno poletna skladba z dodanim značilnim aranžmajskim podpisom maestra Roka Goloba in čedalje bolj prepoznavnim vokalom Aleksandre Josić, bo svoje mesto nedvomno dobila tako na debitantskem albumu kot na radijskih sprejemnikih vse večjega števila poslušalcev skupineKiNG FOO po vsej Sloveniji pa tudi širše. Kingfoojevci namreč nenehno pogledujejo tudi onkraj naših meja. Natančneje v Srbijo, kamor se septembra vračajo že tretjič letos.»Srbska publika nas ima očitno zelo rada, saj imamo vse več ponudb za nastope. Opazili smo tudi, da so ljudje z nami peli naše komade v slovenščini, kar nas je izjemno navdušilo. Da jim nismo ostali dolžni, smo (malo za šalo, malo zares) napisali komad v srbskem jeziku Ja hoću kokakolu, ja hoću kokice in v nekem klubu so nam to dejansko prinesli na oder, le da je bila v plastenki kokakole prava srbska rakija,« nam je razkril Peter Hudnik.