Ansambel Saša Avsenika in Slovenski oktet sta pripravila dvourno glasbeno doživetje, ki ni nikogar pustilo ravnodušnega.
»Zame je bil to poseben koncert, posebno doživetje, najboljši koncert odkar sodelujemo z Ansamblom Saša Avsenika, pa smo imeli v sklopu spomladanske turneje v tujini veliko skupnih nastopov,« je po koncertu povedal Jože Vidic, umetniški vodja Slovenskega okteta, ki je leta 1996 v zasedbi nasledil Tomaža Tozona. V soboto jih je Tomaž Tozon, ki ima tudi status častnega člana Slovenskega okteta, poslušal iz prve vrste, po koncertu pa z njimi tudi zapel. »Ritmi Avsenikove glasbe so tisti, ki dvignejo, ponesejo, mi pa smo se predstavili tudi z mirnejšimi melodijami, ki so del naše tradicije. Zimska pravljica je bila zanimiv preplet tradicije Slovenskega okteta, Avsenikove glasbe in tudi del tradicije narodno-zabavne glasbe drugih ansamblov, ki delajo v Sloveniji,« je povedal Jože Vidic, navdušen nad energijo dveh zasedb, ki sta si na nek način zelo oddaljeni, po drugi strani pa zelo blizu in sta del uspešne skupne zgodbe.
Do sodelovanja med Ansamblom Saša Avsenika in Slovenskim oktetom je prišlo na pobudo pokojnega Slavka Avsenika, ki je napisal tudi novo melodijo za skupen sestav z naslovom Vsak večer pred polnočjo. Prva beseda, na katero je po koncertu pomislil Sašo Avsenika pa je bila – slovenska. »Slovenski program, Slovenski oktet, slovenska narodno-zabavna Avsenikova glasba, slovensko občinstvo. Samo v Sloveniji občinstvo že med solističnimi vložki zaploska in na koncu s stoječimi ovacijami nagradi glasbenike. Lahko igramo po celem svetu in ljudje norijo za to glasbo, a čustva, ki ga začutiš doma, ko vidiš, da ljudje to glasbo čutijo, ne doživiš nikjer drugje,« je ganjeno pripovedoval Sašo Avsenik.»Za nocoj smo pripravili nov program s Slovenskim oktetom z božičnimi in zimsko obarvanimi Avsenikovimi motivi, ki so nastali v preteklosti. Navdušeni smo. Upam, da bo zaživela tudi naša ideja, da posnamemo skupni projekt in ga izdamo na nosilcih zvoka,« dodaja Sašo Avsenik.