Izgubil se je sv. Martin. In če ne bo svetega Martina, letos iz mošta ne bo vina! Zato ga moramo skupaj poiskati z našimi prijatelji iz Kleti Krško najkasneje do petka, 11. novembra.
Pokličite na 031 666 444 in povejte, kje mislite, da se sv. Martin nahaja.
Tisti, ki bo najhitrejši in ga bo našel prvi, prejme celoletno zalogo dobrot Kleti Krško, naslednji trije pa se bodo morali zadovoljiti 'le' s tedensko zalogo dobrot Kleti Krško. Ampak brez skrbi. Izmed vseh sodelujočih od pričetka akcije bomo izžrebali še šest srečnežev, ki jih bomo razveselili s tedensko zalogo Kleti Krško.
Vsak dan vam bomo pomagali z namigi, zato pozorno poslušajte Veseljaka od jutra do večera!
Klet Krško je v svojem okolju prisotna že skorajda stoletje!
Prvo organizirano vinogradništvo in vinarstvo na Dolenjskem je bilo ustanovljeno leta 1928, kar so bili prvi začetki zadružne vinske kleti, ki danes deluje kot Kmečka zadruga Krško, katere največja organizacijska enota je Klet Krško.
Klet Krško se nahaja v neposredni bližini gradu Šrajbarski turn, največji pečat pa so pustili grofje Auerspergi, ki so v gradu prebivali od leta 1653 do 1903. Taisti grofje so dali sezidati grajsko klet v letu 1770, že takrat pa so jim spodnji prostori služili kot klet za vino.
Klet Krško spada med 10 največjih kleti v Sloveniji in združuje dva vinorodna okoliša v Vinorodni deželi Posavje – Dolenjski in Bizeljsko Sremiški vinorodni okoliš. Združujejo več kot 160 vinogradnikov in njihovih družin, vsako leto pa se pod grajskimi oboki Kleti Krško doneguje približno milijon litrov cvička.
Dokaz odličnosti in vrhunskosti vin Kleti Krško so številne medalje in priznanja tako na domačih, kakor tujih vinskih ocenjevanjih.
Blagovna znamka Turn, vina in Turnske zgodbe
Poleg cvička v Kleti Krško pridelujejo odlične Modre frankinje, penine po klasični in charmat metodi, bela vina ter predikate. Povezujejo se z lokalnim okoljem in svojo blagovno znamko gradijo v prepletu bogate zgodovinske, kulturne, gastronomske in kulinarične dediščine. Vina, ki so stekleničena pod blagovno znamko Turn delijo v tri skupine – Turn Classic, Turn Premium in Turn Gourmet. Za mlade po srcu pa je nepogrešljiva linija svežih penin Turn Emotion.
Slogan kleti Krško je, da ima vsako vino svojo zgodbo. Vina interpretirajo skozi zgodbe, ki pritičejo legendam Šrajbarskega turna. Znana je zgodba o prijateljevanju med grogom Auerspergom in Francetom Prešernom, mogoče pa je bila naša slovenska himna spisana ob kozarčku vina, ravno iz te kleti. Vse zgodbe vam razkrijejo v novem vinsko-gastronomskem centru Turn.