Izjemnih projektov, kot je Slovenska muska v Stožicah, ni brez izjemnih, pogumnih, drznih, ustvarjalnih ljudi, ki znajo za seboj premakniti množice. V tem primeru je kepo po hribu (spet) zakotalil enfant terrible našega medijskega prostora, Lado Bizovičar, ki je s svojo ustaljeno kreativno-tehnično ekipo ob sebi zbral prekaljene mojstre glasbe in komedije, jim dodal mladostno svežino ter širino ljubiteljskega ukvarjanja z glasbo, plesom in zabavanjem.
Sobotna predstava je bila unikaten spoj projektov, s katerimi je navdušil v preteklosti. V njej so si roke podali zabavna moč številnih Ladovih dosedanjih projektov. Lado je obljubil, da bo v Stožicah pripravil nekaj res enkratnega, kljub velikemu zanimanju medijev in javnosti, pa do izvedbe ni razkril vsebine in nastopajočih. A če veliki mojster zabave Lado Bizovičar reče, da bo v Stožicah dogodek, ki se ga ne zamudi, se mu verjame na besedo in tudi 13.000 sedišč ni dovolj.
"Številni ustvarjalci in sodelavci, ki so v svojih karierah naredili že marsikateri presežek, so se v tej predstavi spet znašli pred preizkušnjami, ki poženejo kri po žilah. Od gledaliških predstav je bilo tokrat drugače predvsem to, da so na odru z mano in Gašperjem Koncem stali še drugi nastopajoči, ki so tudi sami to doživljali po svoje in prinašali v zgodbo svojo energijo ter izvabljali smeh tam, kjer ga prej še ni bilo. Najbolj cenim, da so nam zaupali, da so bili potrpežljivi in nori z nami. Sicer pa se je najlažje norčevati iz tistih, ki so tudi sami duhoviti in to doživljajo kot poklon. Običajno so to največji v svojem žanru, npr. Jan Plestenjak, Jože Potrebuješ, Siddharta, Avseniki ... " je o projektu povedal Bizovičar, ki se je v Stožicah brez težav norčeval tudi iz samega sebe.
Lado je obljubil, da bo v Stožicah pripravil nekaj res enkratnega, kljub velikemu zanimanju medijev in javnosti, pa do izvedbe ni razkril vsebine in nastopajočih. A če veliki mojster zabave Lado Bizovičar reče, da bo v Stožicah dogodek, ki se ga ne zamudi, se mu verjame na besedo in tudi 13.000 sedišč ni dovolj. Rezultat je bila izjemna zgodba, ki je v dveh urah ponudila toliko 'Uau trenutkov', da se bomo o njih pogovarjali še tedne in mesece. Začelo se je že s prihodom v areno, kjer je navdušil pogled na prvič centralno postavljen oder in svetlobno konstrukcijo nad njim, pod katero sta se podpisala scenografinja Greta Godnič in mojster luči Črt Birsa. Od najožjih Ladovih sodelavcev omenimo še scenarista Jureta Karasa, režiserja Nejca Levstika, glavno producentko Anelo Šabanagić in glasbenega impresarija Gašperja Konca, ki je opravil glavnino dela pri izbiri glasbe in pripravi aranžmajev ter kot zvesti pribočnik z Ladom na odru preživel cel večer.
Če bi iz tega unikatnega prepleta arenskega pop koncerta, DJ-partyja, stand upa, muzikala, simfoničnega koncerta, roasta, zborovskega petja, opere, veselice, plesnega šova, festivalskega spektakla ... res morali izpostaviti le nekaj točk, verjetno dejstvo, da se je le-ta zgodil na začetku leta 2024 družbeno najbolj odsevata muzikal Nutrije (iz prve vrste so si ga ogledali tudi predsednica republike in premier s spremljevalcema) ter poklon gaserjem in limkam, dimenzija prostora je omogočila izvedbo Štirih Janov Plestenjakov, glasbeno pa je bilo bržkone najbolj zahtevno kloniranje zabavnih zimzelenčkov v opero. A to je le nekaj presežkov, ki se jim bomo smejali še leta.
Predstavo so si s pomočjo tolmačev in ekrana ogledali tudi gluhi gledalci. To je v tujini že praksa, gostitelji pa upajo pa, da jih bo vsako leto več tudi pri nas. V sodelovanju z Mastercardom so omogočili brezplačen ogled predstave stotim gledalcem, ki so jih izbrali s pomočjo Zveze Sonček, Društva študentov invalidov Ljubljana in Mestne zveza upokojencev Ljubljana. Nekaj brezplačnih sedežev so namenili tudi predstavnikom civilne zaščite ter gasilcem, ki nesebično pomagajo ljudem v stiski in priskočijo na pomoč vedno, ko jih rabimo.