Rebeka Dremelj je na družbenem omrežju razkrila, da bi se z družino s prvomajskih počitnic na Cipru morala vrniti že v četrtek, a so morali tam zaradi nepredvidljivih težav ostati do nedelje. Njihovo letalo je imelo namreč tehnične težave, za katere so izvedeli šele zatem, ko so bili že vkrcani na letalo. Poleteti bi morali že ob 10. uri zjutraj, nato pa je letalski ponudnik njihov let prestavljal v nedogled. Ob 15. uri so se odločili, da ne bodo več čakali na letališču.
"Eno uro smo čakali, nato pa so podaljšali še za eno uro. Ker se tehnične težave niso odpravile, so nas spustili nazaj. Potem pa se ni zgodilo nič. Ryanair s svojimi potniki komunicira izključno preko elektronskih sporočil in na Cipru nima svojega predstavnika, kar pomeni, da smo bili o vsaki novosti svojega letala obveščeni po elektronski pošti. Ob 13 h, ko bi morali imeti let, so nam prestavili na 15. uro, ko smo bili vsi že živčni in nervozni. Ko so ob 15. prestavili na 17. uro, smo se odločili, da ne bomo več čakali, ker sem predvidevala, da se bo to vleklo v nedogled," je na družbenem omrežju povedala pevka.
Rebeka je nato še pojasnila, da so si kupili nove karte in da bodo od Ryanaira zahtevali vračilo denarja za karte in povračilo stroškov in dodala, da so ostali potniki tam čakali do ene ure zjutraj, ko so jih odpeljali v hotel in nato zjutraj nazaj na letališče. Po njenih informacijah so nazaj odleteli šele naslednji dan ob 14. uri popoldne. Torej skoraj 30 ur kasneje. "Če potuješ, so to situacije, ki se ti lahko zgodijo. Zelo so neprijetne za vse, nekatere letalske družbe odreagirajo boljše, nekatere slabše. Ampak na koncu dneva vam povem iz prve roke, da je to samo še ena dobra zgodba, ko v družbi zmanjka tem za pogovor," je v svojim slogu še zaključila.