Vse od začetka revije Lady je bilo dogajanje v kraljevih družinah po svetu v središču njenega zanimanja, zato izbira lokacije in igra najbolj kraljevskega športa ni naključje. Ob golfu so se družili tako izkušeni golfisti kot tudi popolni začetniki, le eden pa je bil zmagovalec – nagrado, to je HP tiskalnik DeskJet Ink, je iz rok Bena Marušiča, vodja programa za tiskanje HP, prejel Iztok Hodnik, ki je tudi sicer zaprisežen golfist. Udeleženci so se lahko za spomin fotografirali s posebnim HP-jevim fotoaparatom in prejeli fotografije posebej velike dimenzije, za brezhibne pričeske so poskrbeli izkušeni mojstri iz Studia 4.
In katere klobuke je uredništvo izbralo za najizvirnejše? Izbira je bila tudi letos težka, saj so neredki obiskovalci klobuke skrbno načrtovali že mesece pred prireditvijo. Nagrade za najizvirnejše in najbolj zanimive klobuke so prejele Tjaša Destvenšek za „Dve češnji“, Dobra vila Maja za „Slaščice“ in Katja Jurgec Bricman za „Cvetje“, posebno nagrado za najbolj izviren par klobukov pa sta prejela Ana Praznik in Štefko Bratkovič. Z domiselnimi klobuki so izstopali tudi Nataša Pinoza, Natalija Verboten, Tjaša Kokalj, Nina Gazibara, Saša Lendero, nepogrešljivi Zvone Šeruga in mnogi drugi. Mnogi obiskovalci pa so se tudi letos - pohvalno - odločili za raznovrstne dobrodelne klobuke.
Na Lady pikniku je bilo opaziti tudi razstavo unikatnih klobukov, ki so jih izdelali uveljavljeni slovenski modni oblikovalci (Katja Koselj, Sanja Veličković, Stanka Blatnik Blagotinšek, Mojca Celin, Simona Lampe, Damjana Bitežnik Logar, Tjaša Škarpin, Bojana Kovačič - Zemljič, Maja Ferme, Tanja Basle, Matic Veler, Diana Kotnik Lavtižar, Maja Štamol in Mateja Turk) ter mladi oblikovalci oddelka za tekstilstvo Naravoslovnotehniške fakultete v Ljubljani. Strokovna žirija modnih oblikovalcev z modno strokovnjakinjo Jožico Brodarič na čelu je za najbolj domiselno pokrivalo izbrala klobuk oblikovalca Matica Velerja „Kič“, nagrade pa so prejeli še Maja Ferme za „Srečo“ ter Bojana Kovačič Zemljič in Mojca Kranjc za „Mokaš“.
Da Lady piknik ni namenjen izključno znanim in slavnim, je dokazala revija Lady, ki je na stežaj odprla vrata tudi svojim bralkam in bralcem; ti so se z veseljem odzvali vabilu in se osebno srečali s
Tonyjem Cetinskim. V eni od naslednjih številk revije Lady pa bodo lahko bralke in bralci prav tako sodelovali na dobrodelni dražbi ter z nakupom klobuka ene izmed znanih slovenskih oblikovalk naredili nekaj dobrega in prispevali v dobrodelne namene.
Več o dogajanju z Lady piknika si lahko preberete v naslednji številki revije Lady in na www.lady.si, pikantne zgodbe tudi v časopisu Svet24 in www.svet24.si.