Ko so nekaj mesecev po zaključku Evrovizije 2016 v Stockholmu potegnili črto, so ugotovili, da je največje glasbeno tekmovanje mestni blagajni prineslo zvrhan koš milijonov. Številni obiskovalci, ki so v času Evrovizije obiskali švedsko prestolnico, so največ potrošili za hotelsko namestitev, nato še za hrano, zabavo in seveda za nakupovanje. »Imeli smo velika pričakovanja, zdaj pa lahko brez skrbi rečemo, da so se vsa ta pričakovanja tudi izpolnila. Še več, številni novinarji so dejali, da bi se radi vrnili v Stockholm,« je povedala županja Stockholma Karin Wanngård in dodala, da sta k temu pripomogla tudi odlično, skoraj poletno vreme in lokacija, kjer je potekalo tekmovanje.
Majhen vložek
Mesto Stockholm je v organizacijo vložilo približno deset milijonov evrov, od tega so največ sredstev namenili obnovi evrovizijske dvorane (predvsem inštalaciji omrežja Wi-Fi in ureditvi okolice). Stroški pa so se nanašali na tako imenovano evrovizijsko vas na edinstveni lokaciji Kungsträdgården, ki je bila v neposredni bližini EuroCluba. Ravno izjemno pester program se je pokazal kot zadetek v polno, saj je številne prireditve v tem času obiskalo milijon in pol obiskovalcev. Seveda pa ne moremo mimo dejstva, da je Evrovizija na Švedskem izjemno priljubljena ter da Švedi (in sosednje države) to glasbeno tekmovanje dobesedno obožujejo, zato je bilo ob tem še večje zanimanje domače javnosti. Pa naj še kdo reče, da za Evrovizijo ni zanimanja ...