Dare Kaurič je podpisan kot avtor nekaterih največjih glasbenih uspešnic zadnjih dveh desetletij. Vodja zasedbe Kingston je nekdanji član idrijskih Kuzel, ene pomembnejših slovenskih punk zasedb, in producent najrazličnejših domačih izvajalcev; produciral je Zablujeno generacijo in v začetku ustvarjalno vodil Atomik Harmonik. Pred kratkim je izdal knjižno zbirko poezij, naslovljeno Z besedami in prsti, na kateri je zbral uglasbena in neuglasbena besedila, ki jih je pisal od prvih glasbenih korakov v začetku 80. let.
Vaš oče je bil major JLA in predavatelj predvojaške vzgoje. Je bila glasba upor avtoriteti doma? Verjetno oče ni bil najbolj vesel, da se je sin oklenil tako hrupnega konjička?
Zanimivo, da ni imel večjih pomislekov glede tega, da bi se sin ukvarjal z glasbo. Je pa res, da je v Sloveniji in na tujem veliko glasbenikov, ki so bili otroci poklicnih vojakov. Tudi oče Iztoka Turka iz naših Kuzel je bil vojaški pilot. Mogoče gre res za upor, a midva s sestro nisva čutila nobenega onemogočanja. (smeh) Ni bilo nobenega pritiska.
V predstavitvi knjige prvi stavek pravi: »Dare Kaurič, nekdaj jezni mladenič ...« Kaj je poganjalo vašo najstniško jezo? Avtoriteta staršev, okolje industrijske Idrije ali nesprejemanje vrstnikov in sošolcev?
Kot običajni najstniki smo se upirali vsemu. V začetku sem igral v rock 'n' roll zasedbah in punk je prišel ravno v pravem obdobju zame. Bili smo dojemljivi za srkanje idej in upora, zato smo se zlahka poistovetili s punkovsko držo. Lahko bi rekli, da smo se upirali sistemu z besedili, kolikor je to pač bilo mogoče. Nekatera besedila so mogoče z današnjega vidika otročja, imajo pa vsekakor neko težo in nazore, ki jih še vedno spoštujem. Mogoče je šlo za upor šoli in sivi prihodnosti, kar smo pobirali pri angleških punk skupinah, v Idriji, industrijskem mestu, pa se enačili z njimi.
V zbirki ne najdemo nobene vaših največjih uspešnic, Brizgalne brizge ali česarkoli drugega od Atomik Harmonik. Zakaj?
(smeh) Ene stvari pač narediš za šalo in Brizgalna brizga je bila poskus. ...
Celoten intervju preberite v novi številki revije Vklop!