Ni več dvoma, da se globalna družba premika v smeri digitalne prihodnosti. Višja produktivnost in učinkovitost poganjata digitalno preobrazbo družbe in njenih akterjev. Digitalizacija usmerja uporabniško izkušnjo in pospešuje dvosmerno komunikacijo med podjetjem in kupcem. To potrjuje tudi raziskava Energetika On-line 2021, ki jo je izvedlo podjetje E-laborat d.o.o. in z njo predstavilo stanje energetske panoge na spletu.
Kot zapišejo avtorji raziskave le ta prikazuje, v kolikšni meri spletna mesta slovenskih energetskih podjetij zadovoljujejo potrebe uporabnikov, sledijo trendom spletnega komuniciranja in poslovanja ter upoštevajo pravila, ki so se v zadnjih letih močno spremenila. Dodajo še, da so se pravila igre spremenila, še posebej v luči epidemije koronavirusa in zahtevajo hitre in pregledne postopke na mobilnih spletnih mestih, hkrati pa kupci pričakujejo »omni-channel« izkušnjo.
Skupna razvrstitev Energije plus dokaz usmerjenosti k kupcu
Ocena spletnega mesta in mobilnega spletnega mesta daje skupno razvrstitev slovenskih energetskih podjetij, kjer je Energija plus zasedla prvo mesto med vsemi energetskimi podjetji. Spletna mesta so bila analizirana po večih kriterijih: od vstopne strani, do predstavitve produktov in kontaktnih točk s končnimi kupci.
Nad povprečjem tujih podjetij se je uspelo dvigniti tudi Energiji plus, v primerjavi z letom 2018 pa smo spletno stran izboljšali za kar pet mest.
Raziskava Energetika On-line 2021 je analizirala izbrana spletna mesta slovenskih energetskih podjetij in tudi 13 tujih. Med izbranimi podjetnimi je bila tudi Energija plus. »Pred slovensko energetsko panogo so v prihodnjih mesecih in letih številni izzivi, večina pa je usmerjenih v zagotavljanje izkušnje po meri uporabnika«, zapiše Uroš Žižek, vodja razvoja in raziskav pri podjetju E-laborat d.o.o.
Energija plus d.o.o.
Matic Ganc
T: 02/ 22 00 663
*promocijska vsebina*