Glasbenik, tekstopisec, igralec in zvezdnik družbenih omrežij je predstavil svoja ledena čaja z okusom breskve in lubenice z meto, ki so v Mercatorjevih trgovinah na voljo že od pričetka poletja. Mercator ga je na svoje prodajne police postavil kot prvi trgovec v Sloveniji, ter ponovno dokazal, da je zvest inovacijam ter da posluša in razume potrebe svojih potrošnikov.
Voyage je petkov večer preživel z oboževalci z veliko mero ljubezni, v njegovih očeh smo zasledili celo solze. Na način, ki ga pooseblja srbska beseda »volim«, ki je bistvo blagovne znamke. Delil je avtograme, se pogovarjal z obiskovalci in tistim, ki so imeli srečo, da so bili nagrajeni v Mercatorjevi nagradni igri, namenil več časa. Kljub temu in gneči, zaradi katere je v ogromnem Mercator HM Šiška Ljubljana skoraj zmanjkalo prostora, je nekaterim uspelo ukrasti selfi z zvezdnikom in prejeti podpisano embalažo njegovega ledenega čaja.
»Veseli nas, da smo mladim iz vseh koncev Slovenije omogočili srečanje z njihovim vzornikom. S ponudbo kot je Volim Tea in z njo izvirno digitalno kampanjo, ki smo jo lansirali ob prihodu izdelka na naše police potrjujemo, da razumemo mlade, poslušamo njihove želje, se jim znamo približati, jim omogočiti dodano vrednost nakupovalne izkušnje in, kar je najpomembneje, navdihniti,« so sporočili iz Mercatorja.
Dogajanje je tako kot v živo odmevalo tudi na družbenih omrežjih, saj so oboževalci občutke in navdušenje delili na svojih profilih. »Voyage zagovarja pozitivni vpliv glasbe in umetnosti na mlajšo publiko, zato se je ta njegova vizija prelila tudi v njihove objave,« so dodali iz Mercatorja.
Pozitivo je možno občutiti v popolni kombinaciji okusa in svežine njegovega zelo priljubljenega napitka, kjer se je Voyage kreativno poigral z okusi ter napitek za mlade, ki je sedaj obnorel že celo Slovenijo, ustvaril z neskončno kreativnostjo in strastjo.
Sodelovanje z Voyagem in Volim Tea dokazuje Mercatorjevo razumevanje vseh generacij potrošnikov, tudi tiste bolj zahtevnih, kot so mladi generacije Z, zato se v njihovih trgovinah vedno najde prostor za inovacije, ki jih ti pričakujejo.